Min lille blog :*

Hej søde læsere :*
Jeg håber i kan lide min blog :*
Og hvis i har nogle ideer til hvad jeg kan skrive:)
må i meget gerne skrive i Kommentar eller Facebook :*

Kyss :* <3

tirsdag den 27. december 2011

Bedste veninder :* Victoria

Hej søde læsere :*
Er sammen med den mest fantastiske veninde i verden :*
Nemlig Victoria elsker hende, hun er min skat :*
vi har ikke været bedste veninder, så længe :)
men hun betyder stadig en hel del for mig :*'
Uanset hvad, vil jeg aldrig havde nogen anden en hende :* !

Elsker bare vores trutiiiiis :*

Nåh mig og Victoria er sammen, så lave vi total underlige ting :-)
tage skøre billedere :-)
Lave grim make-up på hinanden :*
men en ting der ikke er skørt, det er nok at vi bager :*
det elsker det er bare ren hygge :-)

Vi er begge meget forskelige :-)
men vi kan stadig enes og hygge os :*
Bare på grund af men er lidt forskelige, skader det ikke noget venskab! :)

Victoria har haft en svær periode :'(
noget der hjemme :(
Og jeg støtter hende total meget :*
Er der for hende vært sekund :-)
Hun kan altid snakke med mig :-)
Men vil bare gerne have, hun skal prøve at glemme det der hjemme så hun ikke er ked helle tiden :-)
for som alle andre bedste veninder, vil de nok også gøre det samme :-)
Og Victoria har også altid været der for mig, hvis jeg var lidt ked eller andet:*
For vi er der altid for hinanden :! vært sekund ! :-)

elsker dig Victoria :* Min skat :) 
Du vil altid have en stor plads i mit hjerte ! :-) 
Uden dig var jeg intet :-)
Du hjalp mig på rette vej :* <3 
"ingen kan skille os ad, vi har et for stærkt bånd, til at nogen kan skille det ad :*" 
ingen gang Justin bieber kan skille os ad :* ! 
<3 Love you so fucking Much :* <3 

Love you babe :*
Friends are not alone when together :* 
For vi er altid sammen :* 
Du er min guld klump :* 
Du er skrevet med guld i mit hjerte :* <3 

Seees søde læsere :* 

Det var så lidt om min Bv :*

Kisseees Mee :* Ses i den næste bloog :* <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar