Min lille blog :*

Hej søde læsere :*
Jeg håber i kan lide min blog :*
Og hvis i har nogle ideer til hvad jeg kan skrive:)
må i meget gerne skrive i Kommentar eller Facebook :*

Kyss :* <3

mandag den 26. december 2011

Lidt om mig :*

Hejsa søde læsere :*
Da det er første gang, jeg laver en blog. ved jeg ikke hvad jeg skal starte fra,okay lad mig fortælle lidt om mig selv. Jeg er en pige på 13 år, i min frittid er jeg sammen med Veninderne :* Og hygger med dem, ellers er jeg bare hjemme og spiller Tetris. hvis jeg skal være helt ærlig, mit liv er virkelig underligt. ! for der sker så mange ting at jeg dårlig nok kan følge med. men starte for en ende af, jeg bord i et fucking nederen sted Vapnagård.
Vapnagård er et sted hvor man ikke kan føle sig tryk, og det gør jeg bestemt ikke! Men er stadig lykkelig her :*
Familie & Venner alt er her, så hvordan skulle jeg dog forlade dem :( Elsker Familien meget højt, de er stor del af mit liv. Men mine veninder har en speciel plads i hjertet <3 Især min bedste veninde Victoria.
jeg har et skørt liv...
Skriver videre :* En anden dag om mit liv osv :* Elsker jer

p.s. håber i kan lide det.... Der kommer mere :*!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar