Min lille blog :*

Hej søde læsere :*
Jeg håber i kan lide min blog :*
Og hvis i har nogle ideer til hvad jeg kan skrive:)
må i meget gerne skrive i Kommentar eller Facebook :*

Kyss :* <3

torsdag den 29. december 2011

Mine Prinsesser :*

Hej søde læsere :*
Jeg vil gerne, skrive om mine niecer :*
Yasmin & Sibel :*
de to er min engel og jeg elsker dem! Rigtig meget:*
Men de sjove de to er :* at den ene er Brunette, og den anden Blondine :*
Hahahah :D

Måske tror i mig ikke men, de er tvillinger :*

Yasmin er hende brunetten :* - Og Sibel er blondinen :* ¨

Jeg elsker dem rigtig meget, og savner :* ! 
For de bord i jylland, og det er ikke vær da jeg ser dem :( 
Men de betyder stadig en hel del for mig :* ! 
De for virkelig en til at grine, bare ved at sige "JEG ER SUR PÅ DIG!" og så de der øjenbryn :* haha :)
Også nåh man siger man er sure på dem, så siger de " vil du lege med mig" Også forsjov siger jeg nej. så bliver de mega ked..:*
De bare så dejlige min dejlige prinsesser :*
Og de har venner og det helle, de er 3 år okay :*
hahahah :) 

Yasmin Ünsün Lorenzen :*
Hun er et par minutter ældre en Sibel :*
hun er en rigtig tøs :*
fin, og elsker smykker :*
Mors pige er hun :* 
Og meget signeret :* 
Sibel camilla Ünsün Lorenzen :* 
Hun kom efter yasmin :* hihi :*
Sibel er mere den der Hardcore :*
Fars pige :* 
Men kan også nogle gange, være den søde artige :* 
Hun er ikke så Sinegert :*

Mine prinsesser :* betyder meget for mig, men engang imellem kan jeg få lidt tåre.
for nåh jeg kigger på deres billedere :*
vores dejlige minder, kan jeg godt få lidt tåre :* <3
For jeg savner dem meget :* <3 
¨

Det var så lidt om mine Niecer som jeg holder meget af :* <3 
Møøøs :* 
Ses i næste blog :*






Ingen kommentarer:

Send en kommentar