Min lille blog :*

Hej søde læsere :*
Jeg håber i kan lide min blog :*
Og hvis i har nogle ideer til hvad jeg kan skrive:)
må i meget gerne skrive i Kommentar eller Facebook :*

Kyss :* <3

torsdag den 29. december 2011

The World :-)

Hej søde læsere :-)
har i nogen sine, tænkt på følt, at i var de eneste i verden som tænke på verdenen?
Det har jeg, og masser af gange. !
Sider og tænke at nytårsaften, hvor alle fyre af...!
At det er skadeligt for verdenen ?
men selvom man tænker over det, så køber man alligevel krudt!
Som mig :(
Jeg hader og tænke på at det skader verdenen, og at jorden måske en dag vil gå under!
fordi vi fyre så meget af!
Ha i nogen sinde tænkt på det. !
det gør jeg, og meget endda :?
Men alligevel så køber man det:(
Sådan er verden !
Også med drab,krig osv :(
Jeg kan virkelig ikke lide det !
Der er jo ikke rigtig noget at gøre, men ville bare gerne lige ha' i skulle vide det søde læsere :*

Nåh men ses :*
Søde læsere :* i min næste blog ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar