Min lille blog :*

Hej søde læsere :*
Jeg håber i kan lide min blog :*
Og hvis i har nogle ideer til hvad jeg kan skrive:)
må i meget gerne skrive i Kommentar eller Facebook :*

Kyss :* <3

søndag den 22. januar 2012

Glæd else :*

Hej dejlige læsere :*

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive, men ja jeg kan begynde med noget som jeg glæder mig til :*
Nogen af vores venner Fra Tyrkiet kommer, hygge :*
Og deres datter hun er på min alder, det bliver mega hygge :) 
Jeg har virkelig savnet hende, hun er også rigtig sød. :) 
Men det endelig problem er nok at, vi ikke sådan har noget tilfælles...
for hun bord i tyrkiet og jeg bord her i Danmark...
Så er der ikke rigtig noget at snakke om :( 

Men Pyt med det håber bare vi for det sjovt :* 
det er det som jeg mest tænker på :D 
Jeg glæder mig meget til at de skal komme, for ser hende kun om sommeren :/ 
Lidt nederen...

Og nu er der så også det at, jeg skal snakke tyrkisk med hende ....
Kan selvfølgelig godt snakke tyrkisk men så er jeg bedre til dansk ! 
Men vil prøve alt hvad jeg kan, hihihih.. :*
_________________________________________________________

Seees, hope i liket :*
Kiiseees Hayriyen :* <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar