Min lille blog :*

Hej søde læsere :*
Jeg håber i kan lide min blog :*
Og hvis i har nogle ideer til hvad jeg kan skrive:)
må i meget gerne skrive i Kommentar eller Facebook :*

Kyss :* <3

søndag den 22. januar 2012

Lillesøster :*

Hej søde læsere :*
Her kommer endnu en blog :*


Karoline friis Paulick, min dejlige fantastiske lillesøster :*
du betyder virkelig meget for mig, du er der altid til at hjælpe :*
Og vi snakke rigtig godt sammen :*
Vi kan fortælle alt til hinanden :* søde 
vil altid være her for dig, er jo trosalt din storesøster :* <3


Og Uanset hvad,vil du altid være min lillesøster <3
For du er skøn, holder meget af dig ! 
Og du er den Lillesøster som jeg aldrig fik ! <3 


Med dig kan jeg grine, snakke og selvfølgelig tage billedere med :*! 
Vi har mange minder fra 0 til nu :* ! 
Der vil komme mange flere søde skat :*
for ligesom jeg altid siger, vores eventyr er først lige begyndt :* 


Elsker dig søde lillesøster :*
Hooooooooov !
Glemte jo du er min søde dejlige Renesmee :*
Du er jo også min datter ! 
Hihihihi :* Og tagebilledsjovsnakkemellillesøsterrenemseematematiknørdgnromsmølf alting Elsker dig to the end :* <3 Min dejlig lillesøster :* 


Det her billed, vil jeg aldrig glemme :* det var virkelig en fantastisk aften, mega hygge ! Elsker dig lillesøster :* Du vil altid ha' en plads i mit hjerte :* Skrevet med guld :* <3 ! 
Du er min Lilledatter :* Min Renesmee :* Og Victoria(Bedsteveninde) er Bella Swan Cullen og jeg er Edward Cullen :* Vores lille Lovely Familly :* <3 



Vi er aldrig sådan blevet uvenner, kun diskuterede eller andet :/ 
Men ellers har du altid været der for mig, jeg ha' ku fortælle dybe hemmeligheder til dig :*
Og du ha' fortal en dyb hemmelighed til mig ... for vi har et meget speciel bånd til hinanden, og det bånd har jeg aldrig før i mit liv haft med nogle før :* Søde skat 


Elsker dig :* 

Kissees Hayriye :*
I Hope i like't 
Ses i næste bloog :* <3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar