Min lille blog :*

Hej søde læsere :*
Jeg håber i kan lide min blog :*
Og hvis i har nogle ideer til hvad jeg kan skrive:)
må i meget gerne skrive i Kommentar eller Facebook :*

Kyss :* <3

fredag den 13. januar 2012

Søsteren og veninden :*

Hej Søde læsere :)

Undskyld jeg ikke har blogget, men her kommer der nået :*

Okay...
Jeg  har verdens dejligste søster på jorden :*
Og hendes fantastiske veninde :*
Nåh jeg er sammen med dem, sker der aldrig gode ting ahahah :*
De er fucking sjove at være sammen med! :*


Min søster heder Melike Ünsün hun er 14 år smuk pige :* Hun er virkelig skøøn :* og mega grinren at slås med og spille tetris med :* og selvfølgelig at se Osman og jeppe med det er pisse sjovt :* 

Natasha hildebrandt hansen :* 14 år smuk pige og fucking sjov, dejlig at være sammen med søster, og det går ikke å godt nåh mig og nat er sammen... vi går total handicap.....! :*


Men de er virkelig søde og sjove :*
Hvergang jeg ikke havde nogen at være sammen med :( 
Var de der altid til at være sammen med mig :*

Elsker jer virkelig Nat og Melike :*
Vi har mange minder sammen :*
Men det bedste den dag da vi var ude og cykle, og sang hahah :D Minder 
fuck det var sjovt, men fik sgu ondt i røven ? :* <3¨'

Skrev lige om jer fordi, nat gerne vil ha jeg skulle skrive om hende hahah :* 

Ses søde læsere :*
Seees i næste bloog :* <3 
Kiiseees :* <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar