Min lille blog :*

Hej søde læsere :*
Jeg håber i kan lide min blog :*
Og hvis i har nogle ideer til hvad jeg kan skrive:)
må i meget gerne skrive i Kommentar eller Facebook :*

Kyss :* <3

søndag den 8. januar 2012

Sory :*

Hej søde læsere :*
Undskyld søde læsere, at jeg ikke ha' blogget :*
Men har bare ikke haft tid så :( 

Men sider på mit værelse og keder, nåh jeg keder mig tager jeg billeder eller andet......
man skulle seriøst tro at der intet var at lave!

Nogen gange sider jeg og tænker på hvad jeg skal skrive om, men så kan jeg ikke finde på noget :(
Sådan er det at var miig :*

Men jeg kan fortælle lidt om weekend :*
Om fredagen var jeg hjemme hos min søsters veninde,og hendes lillesøster og min søster.
Vi så Justin bieber Never Say Never den var pisse god :*


Om lørdagen, var jeg i jysk med min mor og far..... :( lidt nederen, men okay få fik Justin Bieber Sengetøj Nice :*


Søndag ja idag, sider bare på værelset....
og høre musik :* Pisse god Snag Love it :*
Også har vi også gæster på besøg :) :*


Men Vi sees :* Kissees :* Framiig
Ses i næste bloog :*
HAyriye :*# 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar