Min lille blog :*

Hej søde læsere :*
Jeg håber i kan lide min blog :*
Og hvis i har nogle ideer til hvad jeg kan skrive:)
må i meget gerne skrive i Kommentar eller Facebook :*

Kyss :* <3

søndag den 12. februar 2012

Min Fremtid :-)

Hej søde læsere :*
Sorryy at jeg ikke ha' haft blogget, har ikke haft tid ! :(
Skulle til at gøre det men så glemmer jeg det helle tiden ? lidt dumt :/
Men her kommer der noget, om min fremtid


Fremtiden:
Ja min fremtid, det er jo ikke nemt bare sådan at beslutte sig. øøhm jeg har tænk meget over hvad jeg vil være, for det er jo ikke noget man bare lige beslutter! så jeg har tænkt og tænkt, og lige pludselig kom det til mig. jeg vil være Børne pædego, for børn betyder meget for mig, jeg elsker børn utrolig meget! siden min jeg var 8-9 år har jeg været omgivet med børn, og nu meget endda :* Og jeg blev moster som 9 årig :* hygge så i mange år har jeg været omgivet af børn, og jeg er sådan ag tig babysitter til min fætters lille pige Ceylin som er 2 år :* hun er faktisk min kæreste haha :-) men ja nåh jeg bliver stor vil jeg gerne arbejde i en børnehave, og jeg vil specielt gerne arbejde i Nyrup børnehave, fordi det er min gamle børnehave. og jeg holder meget af det sted, for mig er børn ikke nogen små rollinger som kun kan tude nåh de ikke får deres vilje, nej for mig er de små søde børn som bare gerne vil lege's med. for vi har alle selv været børn, og man ved nok godt hvordan det er nåh men ikke bliver leget med eller ikke får sin vilje, eller selvfølgelig skal børn ikke havde sin vilje vær gang men...de må sgu da gerne forkelles lidt :* 


Vores skole, ja vores skole...
den skal slåges sammen med "Rønne bær alle"& "Snekkersten skole" hygge var ?
Nej endelig ikke...
syntes jeg ! og nu skal vi hedde Snekkersten skole ? og nu skal vi vælge nogle linjer? og vi skal skilles i 7 looort... hate it .... for jeg er selvfølgelig bange for at miste kontakt til mine veninder :*
Men som jeg sagde, linjerne der er mange forskelige !
jeg vælger kunst/Design,fordi altid fordi?
Ej det er fordi at jeg mener at kunst/design passer bedst til min uddannelse, ja okay måske har min folkeskolen ikke så meget med min uddannelse at gøre men, tænke bare at det er noget som jeg også kan lide :* og jeg gider ikke og vælge en linje som jeg ikke kan lide men kun gjorde for at komme sammen med min bedste veninde eller veninder vælger fra hjertet :* <3 DIREKTE <3


Ja det var så noget om min fremtid, ja håbe i kunne lide det :*
Og jeg vil gerne takke Natasha hildebrandt hansen som gav mig ideen :*
Tak søde <3


Kiiseees mee :* 
Seees <3
    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar