Min lille blog :*

Hej søde læsere :*
Jeg håber i kan lide min blog :*
Og hvis i har nogle ideer til hvad jeg kan skrive:)
må i meget gerne skrive i Kommentar eller Facebook :*

Kyss :* <3

mandag den 20. februar 2012

Film ;-) med søster

Hej søde læsere ;-)
Jeg sider lige nu, på min sofa:/
Og keder mig ;/
Men fuck det,...

Jeg har lige set en helt vil god film som der hedder "Shopperholicor" jeg elsker den. Det handle om denne kvinde sim er mega shopper!, hun elsker at shoppe, den er virkelig sjov ;-)
Den så jeg Idag med min søs :*
Ren hygge Hihi ;-)

Jeg elsker at se film, det er vildt hyggeligt! Jeg elske at se komedier de er sjove :-) ér ikke så vild med gyser nere sjov :-) for hader det der åh nej nu skal jeg gemme mig under puden elle r sådan noget !

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, sider faktisk på telefon og skriver;-) man kan dowloade blogger til ens telefon. :-) Nice hihihi

Nåh men ses :-)
I næste blog :*
kiseees ;*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar