Min lille blog :*

Hej søde læsere :*
Jeg håber i kan lide min blog :*
Og hvis i har nogle ideer til hvad jeg kan skrive:)
må i meget gerne skrive i Kommentar eller Facebook :*

Kyss :* <3

søndag den 12. februar 2012

Weekend :-)

Hej søde læsere :-)
Jeg sider virkelig og keder mig!
Ekstrem! Så kunne skrive lidt om min Weekend :*


Fredag:
Der var jeg hjemme hos min tante :-)
Og der var min søde,kæreste :*
Ceylin min skat :-) 
Også tog jeg hjem og fiik dejlig pizza :* 
Derefter var det Facebook :*


Lørdag:
Da var jeg bare hjemme kedeligt ? :(


Søndag:
Idag var jeg sammen med bedste veninden :*
Hygge vi så lykke love it :* 
Også gik hun hjem og jeg keder mig nu :*


Ja det var endelig det...endelig en lidt kedelig weekend.-.....
men fuck det har ferie....
Og på Tirsdag skal jeg ned i byen med min Bedste veninde Victoria :*
Vi skal måske på Vivaldi det er jo valentins dag såå... Men ja og har købt noget til hende håber hun kan lide det :* :-) Også om onsdagen skal vi hjem til hende o sove og ja hygge :* 


LOve iiit :* og torsdag hygge med viiic :* 


Fredag ikke noget 
Lørdag ingen planer
Søndag ingen planer :*


Ja det var det :*
Sees i næste blooog :*
Kiiiises mee :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar