Min lille blog :*

Hej søde læsere :*
Jeg håber i kan lide min blog :*
Og hvis i har nogle ideer til hvad jeg kan skrive:)
må i meget gerne skrive i Kommentar eller Facebook :*

Kyss :* <3

tirsdag den 21. februar 2012

Sange/polet :*

Hej dejlige læsere :*
Jeg keder mig meget :*
Så ville lige skrive lidt om hvad jeg lavet, jeg æder poletter og høre musik :*

Elsker bare min poletter :* :-)

og øre denne sang :;*
Haha love til sidst ;-)

Hahha :*
Søde læsere har ikke rigtig noget at skrive om :*
Men der er snart skolefest, det glæder jeg mig total meget til :*
og nu skal vi vælge tøj osv ...
Men glæder mig total fucking over meget :*
Skal gøre klar med min Bedsté veninde :*
Dejligt ;-)
det er den 7 marts tror jeg nok :* hihih
er ved at blive for gammel ! :* :-)

Seees kisseees 
I næste bloog :* <3 
#Hayriye#

Ingen kommentarer:

Send en kommentar