Min lille blog :*

Hej søde læsere :*
Jeg håber i kan lide min blog :*
Og hvis i har nogle ideer til hvad jeg kan skrive:)
må i meget gerne skrive i Kommentar eller Facebook :*

Kyss :* <3

fredag den 17. februar 2012

Søde små digte. (Engelsk)

Hej søde Læsere :*
Jeg ved seriøst ikke hvad jeg skal skrive om, men please vil i ikke nok give mig nogle ideer :*
Jeg har lige fundet på noget:*
Her kommer der nogen små søde digte:-) 





Øøøhm jeg syntes de er vildt søde :* Elsker virkelig det der med digte :*


Ja :* det var det :* 
Ses dejlige læsere :*
I næste blloooog :* :D

1 kommentar:

  1. Har et digt :

    Is kan smelte,
    sne kan tø,
    men min kærlighed til dig vil aldrig dø.
    For så længe månen vil smile
    og dagens roser gro,
    skal der inde i mit hjerte
    et minde om dig bo. :)

    SvarSlet